the culture
building
agency

Så bygger du employer branding inifrån och ut

Case Upplands Motor

Hur duktiga är ni på på att gradvis bygga upp intresse för ert företag? Har du koll på när varje kandidat ska få just sin information för att vara villig att närma sig er ytterligare? Hur gör du för att individualisera marknadsföringen till era kandidater?
En kandidatfabrik hjälper er skapa, utveckla och underhålla intresset hos kandidater med smart kommunikation. Tänk dig ett flöde av små, lustfyllda meddelanden som sakta får individen att bli mer och mer intresserad. Baserat på automation skräddarsys budskap till kandidaterna efter var de befinner sig i sin mognad till att söka till er. Först när de är i ett läge av “desire” börjar vi prata om konkreta jobb och ber dem att söka. Deras digitala fotspår avslöjar vilka meddelanden de ska få.
”Vi har ett systematiskt flöde av kandidater som upptäcker att vi är den bästa arbetsplatsenför teaminriktadepersoner som vill trivas, utvecklas och prestera, vilket ger rekryteringar på kort och lång sikt!”
HUR SKA VI HA TID? HUR SKA VI ORKA?
Att individanpassa informationen kräver en bra process. Enkla rutiner, tydliga roller och beprövade knep hjälper långt. Ladda ner vårt Case för att läsa mer om framgångsfaktorerna för att lyckas och hur du undviker vanliga fallgropar som många tyvärr hamnar i.

Dela på facebook
Dela på google
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på pinterest
Dela på print
Dela på email

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Läs mer om cookies och GDPR