Robert Dybeck
Jag kallar mig för Employer branding- och kulturnörd. Enligt mig är skillnaden på mer eller mindre framgångsrika organisationer vilka medarbetare de kan attrahera och utveckla, den som säger något annat har fel.
Ålder: 44 år
Familj: 3 barn och en fantastisk fru
Intressen: Segla och snickra
Läser: ”Kapten Haddocks samlade svordomar”
Vad jag gillar att prata om
- Just nu är jag väldigt uppfylld av dialogens betydelse för att lyckas med beteendeförändring
- Hur man skapar kultur
- Jag får energi av att träffa människor och älskar att ge den vidare till andra
"De vi träffar vill ha konkreta samtal och tydliga tips"
Hur vill fortsätta dialogen?
20 min – digital kulturfika
Om du vill ställa en enkel fråga och öppet resonera över en kopp kaffe via ett Zoom/Teams-möte.
Fri kulturPT-möte
Om du mer strukturerat vill diskutera din utmaning, var ni står och hur vi ser på vägval/möjligheter i arbetssätt.
Resultat vi är stolta över
Vi drev vårt varumärkesarbete inifrån och ut med hjälp av ett kulturprogram. Resultatet vi fick var förvånande starkt. Konverteringen i butik gick från 4 till 12% och värdet på påsen ökade med 150%
Marianne Hauffen
Retail operations manager
Peak Performance
Wildfires change initiatives are fun and to the point. A good choice for anyone who stretches for becoming more of a Tribe with a higher purpose, strong values and passionate co-workers
Mark Boncheck
Author
Harvard Business Review
Med Wildfires kulturprogram lyckades vi tydliggöra vår kultur och förstärka beteenden vi ville se mer. 8 till 38 i ENPS
Sophie Tham
HR chef
Movestic
Kulturförstärkningar
kan ha olika mål
Wildfires stöd har olika mål och syfte. Vi utgår ifrån om ni vill hålla liv i något som redan är bra, eller om ni vill förändra och förstärka attityder och beteenden i vardagen.
Det stora är det lilla. En liten påverkan över tid, gör det lättare att nå era mål. Våra insatser kan bestå av inspiration och coachning till kulturprogram över flera månade där vi hjälper er att aktivt och enkelt bearbeta och komma framåt i frågor som vilka ni är, varför ni finns och vad ni vill uppnå.
- Snabbare förändring
- Högre kundnöjdhet
- Färre sjukskrivningar
- Starkare team
- Bättre ledarskap