the culture
building
agency

Seminarium: Bygg en kultur som får kunder att häpna

Hur går det till?

Kan kan älska ett företag där inte medarbetarna älskar det först? Vem är det egentligen som ska överraska, få det att spraka i mötet och glimma i ögonen hos kunden? Vilka tekniker, metoder och verktyg kan ni använda för att bygga kundupplevelse med hjälp av er kultur?

Varmt välkommen på digitalt seminarium 16 mars.

När företag vill ha mer än nöjda kunder, då måste man ha en kultur där medarbetarna är engagerade. Det är egentligen inte så konstigt. Kundupplevelse är av stor betydelse när det gäller att wow-a kunder och skapa lönsamhet.

Men hur gör man egentligen? Hur kan man aktivt koppla ihop sitt kulturarbete med sin kundupplevelse? Vilka metoder, knep och verktyg kan man använda?

Kunderna kommer aldrig älska ett företag om inte medarbetarna älskar det först”

Robert Dybeck

Hur bygger man en kultur inifrån och ut som verkligen får kunden att häpna, komma tillbaka och berätta för hela stan vilket fantastiskt företag det är?

För att få nya insikter om hur vi kan förbättra kundupplevelsen kommer vi att hålla ett inspirerande seminarium den 16 mars.

Med oss har vi en expert inom kultur, Robert Dybeck, som är specialist på kultur och employer branding. Han kommer att förmedla sina kunskaper och erfarenheter och ge oss en djupare förståelse för hur man bygger en kultur som verkligen fokuserar på kundupplevelse och medarbetarna.

Varmt välkommen på ett spännande seminarium i gränslandet marknad och HR. Seminariets kommer att ske digitalt, så missa inte chansen att delta!

Seminariet är kostnadsfritt. En No Show-avgift utgår vid utebliven närvaro om du anmält dig att delta på plats. Denna avgift är hos oss 349 kr ex. moms. Du har såklart alltid möjlighet att skicka en kollega i ditt ställe!


Datum och Tid

Datum: 16 mars
Tid: 12:00-13:00
Plats Digitalt


Om Robert Dybeck

Robert är pedagogisk och håller flertalet uppskattade utbildningar inom Kultur och employer branding. Hans breda erfarenhet från att ha jobbat med mängder av organisationer med alltifrån Ikea till Svenska kyrkan gör att han har lätt att koppla ämnet till konkreta exempel och egna erfarenheter. Genuint och engagerat lyfter han frågor kring organisationskultur och employer branding på ett hjärtligt och avväpnande sätt. Han inspirerar med forskning och erfarenhet blandat med massor av humor och värme.

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Läs mer om cookies och GDPR